Acest ghid este singurul tău ghid al călătoriilor rutiere din Transfăgărășan.
Am fost atrași de România datorită peisajului său rural frumos, a castelelor ca de basm și a istoriei recente fascinante. Dar mai era altul. Ne-am dorit sa conducem Autostrada Transfagarasan, unul dintre cele mai frumoase trasee din lume.

Ca la început, am planificat o călătorie la Transfăgărășan ca parte a călătoriei noastre mai lungi în România. Nu a fost o sarcină ușoară să ne planificăm aventura transfăgărașană. Am decis să creăm acest ghid. Puteți găsi tot ce aveți nevoie într-un singur loc.

Acest ghid va fi de ajutor tuturor celor care doresc sa inchirieze o masina pentru a se bucura de Autostrada Transfagarasan in ritmul lor. Chiar daca condusul nu este o optiune, totusi merita sa experimentezi experienta Transfagarasan. Dacă vă aflați în București, această excursie de o zi poate fi rezervată.
Autostrada Transfagarasan – Trecut si Prezent

Drumul Transfagarasan, pe langa frumusetea inconfundabila si importanta istorica, are si o importanta istorica imensa. Autostrada Transfagarasan, pe care Ceausescu a construit-o intre anii 1970 si 1974, a fost modalitatea lui Ceausescu de a asigura o trecere sigura prin Muntii Fagaras in cazul invaziei sovietice. Liderul României, Traian Băsescu, avea propriul său pasaj secret. A folosit șase milioane de kilograme de dinamită și a ucis cel puțin 40 de muncitori.

Astăzi, Drumul Transfăgărășan, care și-a pierdut semnificația militară, este una dintre cele mai populare atracții ale României. Drumul Transfagarasan ofera o experienta de condus imbatabila intr-un peisaj uluitor. In 2009, Top Gear, o emisiune de televiziune britanica, declara ca Transfagarasanul este cel mai bun drum din tara. Autostrada Transfagarasan a fost o destinatie populara pentru pasionatii de drumuri si iubitorii de natura de pe tot globul.

Priviți aceste obiective de top de-a lungul Drumului Transfăgărășan

Drumul este, fără îndoială, cea mai populară atracție de pe acest traseu pitoresc. Acesta este un drum care șerpuiește prin peisaje uluitoare la altitudine mare. Există câteva opriri importante de-a lungul traseului. Trebuie să vă asigurați că aveți suficient timp pentru a le vizita pe toate. Acestea sunt opririle esentiale pe care trebuie sa le faci in drumul tau Transfagarasan.

  • Cascada Balea
  • Lacul Balea
  • Tunelul Capra
  • Barajul Vidraru
  • Cetatea Poenari

Cum să-ți planifici excursia Transfăgărașanului: Top Sfaturi

Te-ai hotărât să mergi singur pe acest traseu incredibil. Grozav! Acestea sunt elementele de bază pentru a vă ajuta să vă planificați călătoria în Transfăgărășan. Să presupunem că știți elementele de bază despre închirierea unei mașini, așa că să trecem la fondul problemei.

Drumul Transfagarasan, Drum National DN 7C, incepe in Cartisoara si se termina la Bascov. Se întinde pe aproximativ 150 km (3,5-4h) fără oprire. Cea mai interesanta parte a excursiei este intre Cartisoara (120 km/3h) si Curtea de Armges (120km/3h).
Din cauza condițiilor meteorologice severe, cel mai frumos tronson de drum se află între Cascada Bâlea (cunoscută și sub numele de Piscu Negru) și este închis în fiecare an de la 1 noiembrie până la 30 iunie. Este posibil să descoperiți că datele se schimbă ocazional, așa că asigurați-vă că verificați online starea Drumului Transfăgărășan înainte de a vă planifica călătoria în Transfăgărășan.
Drumul Transfagarasan este la 3-4 ore de mers cu masina. Cu toate acestea, va trebui să petreceți cel puțin 6 până la 7 ore conducând-o de la început până la sfârșit. Veți face multe opriri de-a lungul călătoriei pentru a admira peisajul și a vă împrospăta la numeroasele chioșcuri situate de-a lungul traseului. Planificați o excursie de o zi întreagă pentru a vă bucura de frumusețea pitorească a acestui traseu. Daca programul iti permite, poti chiar sa stai peste noapte pe Drumul Transfagarasan si sa stai acolo doua zile.
Nu prea conteaza daca conduci Transfagarasanul de la Nord la Sud, sau invers. Experiența noastră a arătat că este mai bine să începem de la Nord. Cascada Bâlea și Lacul Bâlea sunt ambele mai aproape de capătul de nord al drumului. Poate deveni foarte ceață. Este mai bine să te confrunți cu această problemă la început și apoi să te bucuri de restul. Mai multe detalii despre cedarea ceții pot fi găsite mai jos.
Indiferent dacă porniți din Nord sau din Sud, este important să petreceți noaptea în apropierea punctului de plecare pentru a intra cât mai curând pe drum. Drumul Transfagarasan este deschis doar patru luni in fiecare an. Poate deveni destul de aglomerat în weekend.
Este foarte posibil să fi citit online că este o experiență dificilă de condus și potrivită doar pentru șoferii cei mai experimentați. Ei bine, nu te descuraja. Va trebui să fii mai atent, deoarece există curbe în S constante, cotituri în ac de păr și trebuie să fii foarte precaut. Drumul este în stare bună și puteți opri în multe locuri. Este potrivit pentru condus lent (viteza medie 40 km/h). De obicei nu există camioane și șoferi nerăbdători. Ar trebui să fiți mai precauți dacă nu ați condus niciodată pe un drum îngust de munte. De asemenea, vrem să menționăm că ceața este probabil cea mai mare problemă pe acest traseu. Poate fi de neînțeles gros. În general, nu este nimic de care să te temi. Am fost pe drumuri mai periculoase decât ți-ai putea imagina, atât în ​​insulele grecești, cât și în toată zona rurală grecească.
Nu lasa caldura sa te pacaleasca daca Drumul Transfagarasan este inchis vara. Deoarece traseul te duce până la 4.000 de picioare, este important să ai o jachetă ușoară. Acest lucru combinat cu ceața poate face destul de rece.
Cam aceasta este experienta cu Transfagarasan.

S-ar putea să-ți placă și:

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată.